16 mars

har världens bästa mamma som gav mitt massor av bikinis idag. har världens bästa sambo som fixar allt när jag inte orkar, nu är han iväg och köper rostebröd som jag är skitsugen på tillexempel. har varit en bra dag idag! sol, snart helg och på måndag händer det två roliga saker också. men mer om det då! 

johan ringde precis till mig och berättade att där satt en lapp på bilrutan när han kom ner. jag parkerade bilen för en timme sedan på gästparkeringen till huset mitt emot oss. fanns inga andra pakeringar, inte ens icas parkering var ledig. då hade någon idiot stått och kollat när jag parkerade, gick ur bilen och gick till "fel" område. så han/hon skrev en lapp och satte på bilen. hur orkar man?! spelar det någon roll om jag ska "besöka" huset som ligger 20 m bort eller 40 m bort. jävla idiot. hur mycket ska vi slå vad om att det var en pensionär? gah!

Kommentarer
Anonym säger:

haha vissa människor har för mycket fritid!

2011-03-16 | 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback