booobs

innan operationen. jag hade inga jättebröst, men var inte heller platt. hade väl en 70b/70c. har inga direkta före och efterbilder då jag raderade dem av ett misstag. valde att stoppa in 450cc och skulle få storleken 70d efter operationen.
första bilderna efter operationen. har aldrig i hela mitt liv känt en sån smärta som efter operationen. herregud. kunde inte resa mig själv hur sängen ens. ett tips, om någon tänker göra sillisar, använd inte det svarta tryckbandet jag har över. det är meningen att det ska "trycka" ner inläggen så man inte får för "höga" bröst (vilket man vill ha om man gör silikonbröst) ångrar att jag hade min på mig.
efter operationen fick jag inte D som jag trodde, utan istället 70e/f. men som tur är känns dem inte alls för stora utan jag har vant mig och tänker nästan aldrig på att dem inte är riktiga. dem känns som äkta bröst och ser ut som äkta bröst. sen finns det alltid saker man tycker borde sett annorlunda ut osv, man ska aldrig sträva efter perfektion. min läkare sade till mig att jag hade perfekta förutsättningar för ett par perfekta bröst, men jag skulle inte kalla dem perfekta. men vill inte skriva om det i bloggen då jag tycker det är för privat. men jag ångrar ingenting, absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback