tips!

helt sjukt vad man kan komma in i något och sedan bara springer klockan iväg! var ute och gick 45 minuter för en stund sedan, bra där! kom hem, satte mig vid datorn (även fast jag är sjukt hungrig), kollade på existenz "en 14 åring gravid", hamnade på hennes blogg och där har jag suttit ett tag nu. tycker det är väldigt intressant att läsa om sånt, hur hon klarar av det osv. hon verkade först väldigt mogen men sedan förstod man att hon, precis som alla andra 14-åringar vill vara tonåring. jaja, nog om det!
sedan förra måndagen har jag försökt att inte äta något skit, bara på helgerna. har lyckats ganska bra! promenader och förhoppningsvis snart gymbesök är också med på schemat. har en app på min Iphone "shapeUp" som man fyller i vikt, längd och hur mycket man vill gå ner. sedan räknar den ut hur många kalorier man får äta om dagen och man fyller i en dagbok med vad man exakt äter så räknar den kalorierna. har fyllt i att jag vill gå ner 0,5kg i veckan och då får jag äta 1200 kalorier. helt okej! följer detta inte slaviskt (speciellt inte under helgerna) men jag måste få iordning på mitt ätande. så alla som vill hålla koll på vad det är ni stoppar i er, ladda ner shapeUp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback