.

Jag är så sjukt sugen på att skriva. För mig är skrivandet något som gör mig avslappnad och jag har verkligen insett att jag älskar att skriva. Det spelar egentligen ingen roll vad jag skriver om, mode, tankar & åsikter, nyheter eller något annat. Bara att få sitta ner och skriva allt som kommer från hjärtat är en sån skön känsla. Jag var nycket bättre på att skriva förr, fick beröm för att jag var duktig. Nu det senaste året har jag blivit mycket sämre. Har mått så bra och varit lycklig & då kändes det som om att jag inte hade något att skriva om. Funderar på att starta en ny blogg, starta om från början iallfall. Annars måste jag fixa med designen, inte kul att skriva om man inte gillar utseendet. Det blir jobbigare när jag måste låna Johans dator varje gång jag vill skriva också, känns inte lika kul att inte ha sin egna dator. Men så är livet, man får helt enkelt prioritera bort vissa saker ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback