sista passet - check

då har jag jobbat mitt sista jobbpass på mcdonald's. känns ganska konstigt, om jag ska vara ärlig. jag har ändå jobbat där mer än fyra år och lärt känna väldigt mycket folk. men det känns ändå så jäkla skönt. jag kunde nog inte varit gladare än vad jag är just nu. jo, om sandra och julia plötsligt tog ett flyg hem från Thailand. men iallafall, dem senaste dagarna har varit jobbiga. nattjobb 4 dagar i rad vilket innebär att vända om dygnen, inte få sova bredvid sin älskling och sånt segt. på lördagsmorgonen gick jag leendes hela vägen hem från jobbet, sov till typ 1-2 och fick äntligen vakna upp med johan. hade det mysigt hela dagen med fikor, besök hos lillebror fram till 5 då vi började jobba. hade en beställning på sundspärlan och det var verkligen roligt att jobba. jag njöt av varje sekund då jag älskar den sortens jobb. det kunde nog inte varit en bättre start på mitt nya jobb, faktiskt. efter jobbet blev det nattamat på donken och sedan hem för lite sömn. vaknade halv 2 idag, har svårt att vända tillbaka dygnen efter förra veckan. gick upp och åt frulle, upptäckte att det är riktigt varmt på vår balkong när solen står på (ska vårsola så fort jag har tid!), åkte ut till råå med kaffe, käkade pizza, fikade hos johans bror, solade och handlade godis till ikväll. nu har vi kollat solsidan och försöker komma på hur man kollar bb på internet. blir nog sängen snart också, ska upp tidigt imorgon för att jobba med johans bror som säljare på Malaco. han har skadat sig så jag blir hans personliga chaufför två dagar denna veckan. annars är jag ledig fram till den 1 mars nu. om jag ska njuta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback