6 feb

är stolt över mig och min älskling. har gjort ett veckoschema med vad vi exakt ska äta & hitills fungerar det skitbra. när man fått in en rutin i detta kan man övergå till att ändra måltiderna till nyttigare och nyttigare saker. men känns som att det är viktigt att få in rutin i att äta vid fasta tider (så fasta det går) och LAGA mat istället för att köpa hem. ett stort steg förr oss i rätt riktning. dessutom ska iallafall jag försöka gå en runda varje dag tills jag har råd med gymkort. bättre med lite träning än ingenting alls.

imorgon ska jag luncha med lisette, min första bästa vän. var evigheter sedan vi träffades sist, men hon är en sån människa man kan träffa varannat år och ändå ha hur mycket som helst att prata om utan att det är stelt. jag ska även sola och hinna med en liten promenad.

nu är det natti natti som gäller för mig och min fina sambo och våra bebisar. allihopa får dela ett 90 täcke eftersom våra kära bebisar kissar ner mitt täcke .........

Kommentarer
elin säger:

nah vi har två flickor :) har ni kissbekymmer? :P

2011-02-06 | 22:55:05
Bloggadress: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback