måndag.

trött tjej! första dagen på jobbet efter semestern idag. hurraay! har varit lite rastlös och så dem senaste dagarna och jag gillar faktiskt att jobba, så jag klagar inte. vi har inte kunnat göra speciellt mycket denna semestern i och med att vi skaffat milton. han behöver ju massor av tid och så! annars hade vi nog rest nån vecka iallafall.


om en stund ska jag krypa ner under täcket med mina fina pojkar och somna riktigt gott! har varit en händelserik helg, i fredags jobbade jag, sen var vi på nya väla julia kom hit på kvällen, i lördags jobbade jag lite, vi var på kalas och sen kom ett litet gäng hit och kollade film och sånt mysigt! igår sov jag och johan till tolv, dåligt dåligt! sen gjorde vi lite ärende, storstädade hela lägenheten, tvättade och åt kvällsmat hos svärföräldrarna. idag har vi båda jobbat, varit på lite ärende, vaccinerat milton, lagat middag åt svärföräldrarna och samtidigt tvättat. full rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback