vet inte vilket som är värst

Har varit på återbesök hos citadellkliniken nu i eftermiddags. Både bra och dåligt gick det, vet inte vad jag ska skriva riktigt. Vill inte skriva så mycket om det i bloggen.. Men vi får se, jag ska ta mig en ordentlig funderare iallafall.

Sen åkte jag och Johan till Ikea och åt köttbullar och potatis, maaaaams. Nu sitter vi och nördar framför vars en dator innan vi ska kolla tv och bara mysa då vi knappt kommer ses i helgen.

Köpte en skinnkjol på h&m som var för liten också.. surt! vet inte vilket som är värst, att jag inte har 34 längre eller att jag måste ner och byta den igen?

Kommentarer
Mamma Annika säger:

" Skrattar" Du är go du. Älskar dig min fina goa dotter. Tack för att du är den du är.kram

2010-09-17 | 09:11:37
Anonym säger:

hänt något med tuttisarna? :/

2010-09-24 | 11:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback