sjuk igen..

Då var man hemma igen... har så ont i munnen att jag inte vet var jag ska bli av. testade kassan, dt1, dt2 och köket innan jag fick gå hem. nu sitter jag i soffan och är iallafall lycklig över att mina fina kängor kommit idag. miljoooner gånger finare i verkligheten är dem.

tänkte hoppa in i duschen och sedan bädda ner mig i sängen och kolla lite tv. är så trött på att alltid vara "sjuk" på något sätt. denna gången har jag två feta blåsor på tungspetsen och en i sidan. känner mig riktigt mongo. jaja, det blir alltid bättre!

mina nya älsklingar!


Kommentarer
anna säger:

SV: H&M kommer båda ifrån :) Btw, tänkte på att du skriver att du äter mkt skitmat och är sjuk ofta, dom 2 sakerna hör ihop, så i samband med att du börjar äta nyttigare och bättre kommer ditt immuförsvar byggas upp och du kommer bli mycket friskare och må bättre :) Krya på dig snäckis.

2010-09-16 | 06:52:29
Bloggadress: http://anna.alskahelsingborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback