livsviktigt

Okej.. hej & hopp men nu efter ett besök på akuten, 2 besök hos doktorn, lite medicin och massa huvudvärk och magkatarr rikare samt efter att ha sett en bild som fick mig att vakna upp bestämmer jag mig här och nu för att sluta med ALLT skit från och med måndag. jag är stenhård! inga fettiga såser, inget godis, ingen mc-mat, ingen läsk osv på obestämt tid hitills. har några dagar som är förbestämda då jag ska unna mig saker, men det är allt. ska sätta mig ner och försöka göra upp en bra lista att följa gällande kost och motion. det är alldeles för mycket saker som gör att jag mår dåligt som beror på min livsstil, för att kunna strunta i det denna gången. det handlar faktiskt om min hälsa, som är livsviktig och något jag borde värna om bättre.

även om utsidan är enormt fin så handlar det egentligen inte om det. insidan är det som får mig att ändra min livssituation denna gången. för min insida är helt förstörd och det är inget jag kan dölja länge till..


Kommentarer
paula säger:

oj vad har hääänt? du får berätta på jobb emeliiiie!

2010-09-03 | 03:30:01
Bloggadress: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback