jag ska bli normal igen

Jag har varit jätteslarvig i flera år (!!) nu gällande min mens. Har ätit p-piller sedan jag var typ 14-15 hela tiden, utan uppehåll. Och i flera år nu har jag "skjutit" upp mensen, som man gör när man ska utomlands. Man skippar helt enkelt bara sockerpillerna och fortsätter på en ny karta när det är dags för mens. Alltså har jag inte haft mens på vääääääldigt länge. Nu har jag tagit mig i kragen dock, dags att bli normal igen. Så nu sitter jag här i soffan med en jävla mensvärk och har letat igenom alla mina väskor/skåp och lådor efter en enda p-pilla som kan få bort mensvärken. (värktabletter hjälper knappt på mig) och jag känner mig inte alls som en knarkare med abstinens.. Nu minns jag varför det har varit så skönt att slippa den där jääävla mensen. och nej, jag är inte bitter.

hmmm, hur var det nu man gjorde?!


Kommentarer
Kajsa Stiernström säger:

ååh, jag är precis likadan.. den kommer ju aldrig lämpligt heller, haha. ;b

2010-09-10 | 10:16:52
Bloggadress: http://kajseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback