13 september

Fått jäkligt mycket gjort idag faktiskt! dock inte hälften av allt det jag skulle gjort.. mötte upp tjejerna i stan för fika och massa prat, vi hann inom donken för världens godaste glass - mcflurry magnum brownie och ännu mer prat. efter det var jag hundvakt till lilla PG ett tag innan jag, julia och johan gick till kärnan & hämtade cyklarna. sedan gick jag och älskling en runda på två timmar, dooooottiga som vi är då va. och mitt i allt detta har vi tvättat hela kvällen också. bäddade nyss in sängen med nya lakan efter ullared och innan lite sällskap. jaa, jag har varit effektiv idag alltså! intressant för er att veta, tänkte jag..

nu: tv och massa johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback