fixi fixi

Har precis betalt mina extensions och ingen kunde vara gladare än mig för det. Är så trött på mitt hår nu. Blir helt frustrerad framför spegeln, det bara hänger & jag får ingen ordning på det. Var nära att börja med saxen innan idag, men hejdade mig.. Tror det blir mycket bättre när jag får längden tillbaka så jag kan göra något av kaluffsen.

Har varit en sväng på IKEA, åt & fikade med johans föräldrar och systerdöttrar. Kollade julpynt och bara myste runder. Nu kom jag och älskling nästan precis hem efter en sväng på MAXI (alltid lika kul att lulla runder på) och en runda i bilen. Johan poppar popcorn nu inför kungarna & ph. mysmys.

Imorgon blir det en händelserik dag. Tänkte lägga in lite saker på Tradera på morgonen, lägga in min tvätt & sedan åka till ingela och pappa för att skriva ut lite bilder (äntligen), sedan till johans föräldrar på fika, hem & fixa med mitt lilla projekt och hänga upp lite saker på väggarna. fixi fixi-dag alltså!

Nej, nu ska jag fortsätta kränga marabou "cookies cream" som var riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback