ljusa längder

sitter med hårfärg i håret nu. hittade en gammal satin-mörkblond färg hemma som jag slängde i. trött på pippi-hårfägen nu. jag tröttnar alltid för fort på hårfärger, därför är det inte lönt att gå till frisören. blir ju så dyrt då. men har iallafall en bild på hur jag vill ha det i vinter i huvudet. hårförlängning, mörkbrunt långst upp i botten och neråt och ljusare neråt i längderna. tror jag får boka en tid till frisören för att få det snyggt ändå. någon som kan rekommendera någon billig i helsingborg?

ska tvätta ur hårfärgen och sedan göra vid mig lite smått. ska på middag hos johans förädrar vid 18.


såhär vill jag ha mitt hår i vinter..

Kommentarer
denise säger:

sofie nedrup på salgon estelle !!

2010-10-23 | 17:48:00
denise säger:

oj, salong * :P

2010-10-23 | 17:48:16
anna säger:

Johanna på Carina Qvist, superbra! Har samma "problem", färgar en massa hemma och efter en rad misslyckanden lyckas Johanna alltid få det fint och så som man önskar det!

http://www.carinaqvist.se/

2010-10-24 | 17:04:51
Bloggadress: http://annablh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback