hårfärg.

Det här med hårfärg är skitsvårt! Jag har ingen aning om hur jag vill ha mitt hår. Skulle behöva gå till frisören & få massa råd. Något tips på en salong som inte är svindyr, kanske?

Sitter och kollar på bilder, men det är inte det man borde göra egentligen. Alla hårfärgerna jag tyckt var fina är också modellens hår skitfint på. Och dessutom har jag inte dem dragen, hyn, ögonfärgen osv. Skitsvårt detta!

(älskar den tredje bilden.. funderar på något liknande fast andra färger kanske..)




Kommentarer
ella säger:

åååh älskar andra bilden! Den ska jag ha med mig till frisören när jag ska fixa ny färg och extensions! :)

2010-10-12 | 15:07:05
Bloggadress: http://appleofmyeye.devote.se
denise säger:

sofie nedrup, salong estelle.. :)

2010-10-12 | 17:17:05
mamma Annika säger:

Gillar bild 3 och den sista.ler

Men allt klär en skönhet.Älskar dig....kramiz mamma

2010-10-13 | 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback