.

Känns som jag aldrig hinner sova ut ordentligt, vilket leder till att jag blir trött & grinig. Tror jag log 2 gånger idag på jobbet liksom. Men så är det ibland & just nu är ännu en down period för mig. Tänker väldigt mycket och analyserar det mesta. Att tänka är visserligen aldrig fel, men jag blir så stressad inom mig och känner en enorm prestationsångest över saker.
Var nyss och solade, somnade till några minuter till och med. skönt! nu kommer snart johan hem och då tänkte jag plugga lite. lägger ner planeringen om städning, faktiskt. jag tar det på onsdag när jag inte behöver plugga mer. det gäller att prioritera när man känner att man inte orkar nånting alls egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback