.

Ligger i sängen och är klarvaken. Kan bero på att jag har sovit i typ 20 timmar idag.. Har i och för sig varit uppe några gånger i timmen för att spy. Uh! Vinterkräksjukan eller matförgiftad? Jävligt jobbigt vilket som! Har turen att ha världens bästa sambo som kom in och gav mig hemmagjord vätskeersättning var 5:e minut i en timme, sedan var 10:e i en och sist var 15:e min en timme. Svimmade nämligen liggandes och var helt väck. Du är så underbar Johan! Nu ligger han och sover här, sött intill mig. Ska försöka somna jag med, så bloggar mer imorgon! Natti.

Kommentarer
annika säger:

Tänker på dig.....kramiz mamma

2010-11-21 | 07:43:00
annika säger:

Tänker på dig.....kramiz mamma

2010-11-21 | 07:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback