att göra något drastiskt

jag vill färga om mitt hår. men ska jag färga det vill jag göra någon drastisk förändring. och att gå från typ svarthårig till alt. blond är ingen billig historia. dessutom är alla mina inköp på den senaste tiden planerade efter mitt svarta hår. tåls att tänka över lite iallafall.

och förresten, är det inne att dricka soppor eller bara väldigt många i min närhet som gör det just nu? funkar det? svårt & jobbigt eller skitenkelt? jag hade nog dött, mat är alldeles fööör gott.

Kommentarer
johanna säger:

Jag går på nutrilett shake/soppa och jag gick ner 5 kilo på 3 veckor med lite slarv. På veckorna va det hur lätt som helst om man bara bestämmer sig, men på helgen när sambon sitter med en skål med chips är det mindre roligt. Och precis som du är det inte lätt på jobbet. Som sagt, det är gott!

2010-05-19 | 12:27:40
Bloggadress: http://yohannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback