sjuk

min textstorlek ser verkligen helt olika ut på olika datorer. därför jag behöver er hjälp. så, hjälp.

iallafall, sovit halvkasst inatt & kallsvettades mycket igårkväll även om vi hade fönstret öppet. nu på morgonen är jag ännu mer förkyld än jag var igår. näsan är heelt igentäppt. hostar som fan & har huvudvärk. nog roligt. måste verkligen kurera mig dessa dagarna. minns sedan jag var liten och skulle opereras att man inte får vara sjuk under narkosen och så. dödar mig själv om jag ska vara sjuk just denna dag. alla frågor om operationen som ni ställt och ställer kommer jag svara på i ett och samma inlägg efter operationen. så bara att ställa massor av frågor!

nu ska jag dra täcket över huvudet & sova fram tills jag börjar jobba 16:00. vägrar bli sjukare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback