recension

bara jag som älskar märken som har förstått att ingen vill gå runt med orange solpuder längre? därför älskar jag too faced tillexempel. pudret ska vara i chokladfärg & inte med massa glitter som gör huvudet helt jävla glittrigt. nej, ett puder ska vara som detta från the balm "bahama mama" var. jättebrunt men inte alls orange. matt, utan glitter. helt perfekt. det såg verkligen ut som att jag hade varit utomalds efter jag hade pudrat mig med detta. och förpackningen är ju dessutom jättefin! 5/5 - jag älskar redan märket!

Kommentarer
jacko säger:

är bahama mama mörkare än chocolate soleil från too faced? :D

2010-06-09 | 15:15:36
Bloggadress: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback