nya rör & donken

tog en tur ner till solariumet. gissa om jag blev glad när jag såg skylten "NYA RÖR I ALLA SOLARIUM". blev så glad att jag stoppade i en extra tia. haha. brände som sören, men riktigt skönt. 25 minuter senare traskade jag mot stan igen & åkte till väla. kollade efter en concealer men vet ingenting om hur dem ska vara osv & var för svettigt för att fråga så jag traskade till donken för lite belöningsmat. inte ätit donkenmat på över en vecka. hurra för mig!

hon i kassan frågade vad jag ville ha och jag sade:
- 9 nuggets med citrus ramlösa, sötsur sås & plusmeny på pommesen. en mc chicken junior & 2 extra cheddardippar.
hon slog in allting & jag visade mitt personalkort & fick rabatten. några minuter senare frågar hon mig:
- vi har 8st nuggets färdiga, vill du ha det eller vänta full tid? du kan få glass eller något istället.
jag svarade - nejtack, det är ingen fara.. jag tar 8 bitar.
hon packade ihop allting och gav mig det. såg när hon packade & märkte att hon inte lade ner en mc chicken junior. tänkte att hon nog glömde slå in det så bad om att få köpa en extra cheese burgare. fick den gratis, tackade & gick. lite längre bort kollade jag i påsen, som jag alltid gör - vem som än packar. såg att sötsura såsen till nuggetsen inte var med. gick tillbaka och sade:
- du, sötsura såsen var inte med.. förlåt om jag är jobbig.
hon - ojj.. skulle du ha det? jag promade (gjorde gratis) cheddardippen för jag trodde du ville ha dem som sås. förlåt, här får du..
och då hade jag kollat på kvittot & där stod att hon hade tryckt in sötsura såserna & cheddarsåserna men promat allt (ska egentligen proma 2 st, inte 4). alltså sade hon emot sig själv även om hon stod och kollade på sin skräm vad hon nyss tryckt in. gick därifrån helt förvirrad. kom hem och kollade på kvittot, joo men minsann, mc chicken juniorn var med på kvittot men ingen i påsen. herrejösses alltså. kanske rörigt inlägg men ville bara komma fram till att det kan verkligen bli fel. vet inte vart hon hade tankarna? en sak som är säker är iallafall att när jag jobbar så lyssnar jag meganoga på vad gästen vill ha & det brukar aldrig bli fel. och blir det fel så är det bara ett, inte flera stycken.

så fel det kan bli..


Kommentarer
PinkNation säger:

Får du redan sola? :O

2010-03-19 | 20:11:46
Bloggadress: http://pinknation.se
ella säger:

Jag opererade mig i Landskrona för snart ett och ett halvt år sen och jag fick strikta regler om att inte sola på några månader efter operationen. Så får du verkligen göra det redan? Väldigt fin storlek du valde iaf :) Ser fint ut!

2010-03-24 | 20:44:15
Bloggadress: http://appleofmyeye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback