myskväll

hemma igen :) skönt som sören. hade ännu ondare nu och ingenting hjälper. får lite halvt damp. men jag har ju ändå valt smärtan själv, om man nu kan säga så. var riktigt kul att träffa negrarna sandra & julia igen. så skönt när vi alla 4 är samlade. så det ska vara ju.

ikväll ska jag kolla på alla tv-program jag missade igår. glamourama, hollywoodfruarna och erik och mackan i guldfeber & dating in the dark.

trodde verkligen inte att jag skulle ha såhär ont. jag som planerat in massa. rensa garderober, körlektioner, plugga teori m.m. kan fan inte ens knäppa byxorna, hur ska det då gå att rensa i min garderob? men det blir väl bättre om någon dag eller så. :)

pussss.







Kommentarer
Cicci säger:

Jaha, så de stämmer alltså att när man väl satt en så vill man bara ha fler, så är de för mig iallafall. Jag håller på med ett större mrpojekt i svanmken nu som jag velat ha väldigt länge så känns kul nu när den börjar bli klar^^

Vart ska du sätta den här andra texten då?

Och vad skönt att operationen gick bra, om än lite ondo och smärta så hoppas jag du är nöjd, för det du kan se nu iallafall^^ Hoppas de fortsätter bra!

Puss & Kraam*

2010-03-16 | 20:08:27
Bloggadress: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
johanna säger:

32? det var ändå billigare än jag trodde, jag har hört 38/39 från alla andra typ :s men ingår alla besök i det priset eller?

2010-03-16 | 20:14:41
Bloggadress: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback