gummistövlar

på min att köpa lista står just nu bla gummistövlar. våren & sommaren är ju trots allt ganska regniga här i sverige & då vill jag ha ett par fina gummistövlar till shortsen & tunikorna. har ett par fina från skopunkten här hemma med spännen. men köpte dem i storlek 36 så det är precis att dem passar. får skoskav & så om jag har dem för länge. vill ju att dem ska vara jättesköna att gå runt i! drömgummistövlarna kommer från ilse jacobsen men kostar över 1000, vilket är lite väl mycket enligt mig. vill verkligen ha liknande så blev skitglad när jag hittade ett par på skopunkten. undrar om man kan snöra i egna snören i dem? hade varit skitbra! ska definitivt check in dem när lönen kommer.

Gummistövel från Skopunkten.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback