distans & jobb

har kollat på distandutbildningar men inte funnit någon jag vill plugga direkt. skitsvårt! har även sökt lite jobb, men tar sån jäkla tid att jag inte orkar mer nu. ska kolla igenom mina handledar-papper, lite körkortteori & sedan sova. färgade min utväxt innan också, fyfan vad mitt hår såg ut. hade sökert 5 cm grå utväxt. mummms. not.

imorgonbitti var det tänkt att jag skulle träffa tjejerna i stan runt 10 för frukost. dock har jag inte hört något från dem så vi får väl se. ska iallafall sola & jobba!

Kommentarer
anna säger:

Vet att det är svårt att hitta i högskoleutbildnings-djungeln. Vad för ämne är du inne på? :)

2010-03-29 | 10:11:27
Bloggadress: http://anna.alskahelsingborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback