7 mars

god morgon babes :)

haft en lugn & skön helg. igår övningskörde jag till jobbet, gick kalasbra! sedan jobbade jag några timmar. efter jobbet kom mamma & co och hämtade mig så åkte vi och kollade på teater tillsammans. patrik var också med. teaterm hette "hantverkarna" och var riktigt bra & rolig. tycker faktiskt det är roligt att gå på teater. det är något man inte gör så ofta & inte tänker på att man kan göra. är nästan roligare än att kolla på en film, faktiskt. efter teatern åkte vi till farfars kalas. inte träffat släkten på år & dagar så var riktigt kul. blev ingen utgång igår, fie var helt slut. så jag stannade på kalaset till 12-tiden sedan åkte vi hem igen. 

idag ska jag inte göra ett skvatt. ut & gå med pappa och ingela strax. måla naglarna, ta en ansiktmask. pilla på min stoooora innebränare (stavning?) som jag fått på hakan. öööh. övningsköra. ska bli så jäkla skönt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback