29 mars

haft en helt underbar dag idag! åkte in till stan & solade 20 minuter - älskar att det är nya rör men hatar att det blir så jävla svettigt! stressade som fan till h&m där jag mötte tjejerna. fick äntligen köpt en concealer (recension kommer!). vi traskade till haket & åt god pizza (gourmetpizzan - så sjukt god!) och satt & snackade ett bra tag. sedan gick vi till norra hamnen & espressohouse för en liten fika och ännu mer prat. vid 4 tiden åkte vi till donken & fixade ledighet under sommaren, fies bal & student samt hbg-festivalen. sedan satt vi där ett tag innan jag började. jobbade till 22 och sprang till bussen. var helt okej att jobba idag, faktiskt! roliga människor = roligt att jobba, såklart.

fick hem min deklaration idag också. 1300 kr rikare, wihuu. lika nervös varje gång jag får den.. tänk om där hade stått att jag skulle betala typ 5000 i restskatt liksom? inte nice. inte nice.

nu ska jag plugga lite körteori & handledargrejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback