26 mars

fyfan vad min blogg suger för tillfället. vet att jag skrivet det jämt också. jaja. nog om det. gick en sväng på väla idag med patrik. köpte en skitfin blus och lite välbehövliga saker. tycker faktiskt att utbudet suger rejält i helsingborg just nu. eller så är var jag bara inte shoppingsugen? om jag inte hittar något i falkenberg nästa helg vi ska dit, tror jag att jag ska göra en liten beställning på asos. men ja, vi får helt enkelt se!

imorgon kommer jag jobba typ 11-12 timmar. blö. ska göra ballongvalv och har ingen aning om hur man gör. bra där! men det löser sig säkert. annars får vi helt enkelt vara utan ballongvalv eftersom ingen har haft tid å visa mig hur man gör. ska vara värdinna också, hoppas jag! kul kul. i fem dagar framöver jobbar jag 9-timmars pass. kommer vara helt död efteråt. men vill verkligen börja spara till en massa nu & då måste jag ju jobba mer..

efter väla idag kom släkten hit och mamma firades med mat, tårta & presenter. gästerna gick för en liten stund sedan och jag har hunnit att krypa ner i sängen precis. hoppas att ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback