22 mars

lär bli ganska mycket jobb & körskola fram över. vill bli klar med körkortet & vill verkligen börja spara pengar nu. vet precis vad dem ska sparas till också.

har haft en helt okey dag. jobbet var lika segt som jag mindes det som? förutom dem som jobbar då såklart! utan folket på donken hade jag gått under. ni är bääzt, faktiskt! ska jobba hela dagen imorgon också (10-19), samt ringa ett viktigt samtal, sola, plugga körteori & kolla distansutbildningar. fullt upp alltså. men jag har haft mitt gottande, i hela en vecka ju. vet ni vad? nu tänker jag stänga av datorn för idag. känner mig långt ifrån på topp & tror jag behöver min säng som terapi. det brukar funka. så vi hörs imorgonbitti kära läsare! pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback