2 mars

sitter här, trött som gud vet vad & bara stirrar. efter middag/fika/massa prat & lite shopping med fie igår så solade jag, åkte hem till älskling och bara kollade tv hela kvällen. imorse körde han mig hem när han skulle träna, duktig som han är! somnade om och vaknade nu. NU. usch. sovit 12 timmar två dagar i rad nu. why?!

jaja. har lite att fixa och dona med här hemma innan jag ska jobba ikväll.

- ringa körskolan
- ringa ungdomsmottagningen

- visa er en sak
- dammsuga mitt rum

- äta frukost & middag
- fika med rogers föräldrar
- bestämma datum för att åka till hans & eva
- göra ve mig
- göra rent mitt smink och byta sminkväska
- ut & gå en halvtimme i det fina vädret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback