nöjd

då var det kväll igen, helt plötsligt. herregud jaa-a. blev lite mat, lite fika, lite mer mat & hårfärg på väla. alltid skönt att få snacka ut massor med sina bästa vänner. på tål om bästa vänner, en av mina tar studenten på fredag & jag vill ge henne något speciellt. sämst som är jag är kommer jag inte på nånting. någon som har en idé liggandes på lager, kanske?

legat och tittat på massa inredningssaker precis & kan knappt fatta att jag flyttar hemifrån om mindre än 2 månader. flytta hemifrån. oh! kommer bli så bra, jag vet det och inte varit såhär glad på länge länge. det känns, hur töntigt det än låter, som att jag blivit mig själv till 100 % igen, jag vet vad jag vill & vågar ta riskerna samtidigt som jag har roligt & lever livet både seriöst och inte seriöst. svårt att förklara men det är skönt att kunna säga att man mår bra.

nu ska jag slänga i en svart hårfärg för att se okej ut igen. min utväxt skämtar man inte bort! sen ska jag äta lite & bara mysa till johan kommer hit efter sin träning.

(jag lovar, bara för jag har skrivit att jag mår så jäkla bra kommer något dåligt hända snart... peppa peppa ...)

Kommentarer
Anonym säger:

du kan framkalla någon fin bild på dig och din vän som du sen förstorar och fixar i svartvitt och en fin ram + något fint smycke? :)

2010-06-07 | 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback