3e juni

Två stora saker har hänt sedan jag slutade blogga för några veckor sedan. Den första är att jag har fått körkortet. Ingenting beskriver känslan av när inspektören säger "du är godkänd!" Höll på att dö så nervös jag var, och måste tacka min körlärare som inte kunnat vara bättre. Som sagt, ska du ta körkort - välj Drive-in i Helsingborg.

Den andra saken som hänt är att jag ska flytta hemifrån. Den 1 Augusti flyttar jag till stattena/ringstorp i en nyrenoverad 2a. Har inte förstått det riktigt ännu, men är sjukt glad & känns som man äntligen är på väg någonstans. Tyvärr blev det inte Göteborg, inte denna gången. Jag måste följa mitt hjärta & göra det jag tror är rätt, vilket jag inte tror Gäteborgs-flytten var. Jag har ingenting där att göra, inte nu iallafall.

Så nu rullar dagarna på & det enda som fattas just nu är sommaren. 3e juni idag & det är inte ordentlig sommar än. Igår var det skitfint väder men då jobbade jag hela dagen. Idag är det halvdant väder & jag är ledig. Störigt?

Nu ska jag iallfall försöka njuta lite av denna dagen i "solen" så skriver jag mer ikväll!

Kommentarer
S A N D R A säger:

sv: märket heter monrow! finns på spirit :D

2010-06-07 | 07:26:02
Bloggadress: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback