13 juni

idag har jag hunnit med mycket. eller.. jag tar tillbaka det. denna helgen har jag hunnit med mycket! i fredags var det fies student med allt där till. jag, sandra & julia åkte ett stort flak helt ensamma, dansade & skrek, kändes precis som vi tog studenten en gång till. jag körde på nyktert hela dagen eftersom jag var chaffis och skulle hem till Ronja på kvällen. blev en runda inom olivers student också, jääkla drag! igår var jag med familjen i varberg & mös med mina små kusiner, en två veckorsbebis. hur mysigt? sedan blev det donkenmat & fotboll hos oscar med lite folk på kvällen.

idag har jag hunnit med att sova ut, ätit en god frukost tillsammans med Johan, städat hela huset med syster, duschat, smörjt in mig & nu ska jag sminka mig för att åka till daddy och äta lite mat. sen får vi se vad som händer! Johan, dejt med solariumet eller kanske träffa tjejerna? en sak som är säker är iallafall att jag ska shoppa loss lite på nelly ikväll. behöver tröjor och utbudet i hbg sugeer!

har haft en riktigt bra, skön, ledig helg och hoppas på ett bra avslut nu innan jag ska jobba 9 dagar i rad..

och grattis till er, alla studenterna ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback