14 juli

herregud vad jag saknar min blogg & skrivandet. men ärligt talat så hinner jag inte, vilket suger! just nu jobbar jag typ heltid samtidigt som jag försöker hinna med allt som ska fixas inför flytten, umgås med mina fina vänner & bara ta vara på tiden. denna veckan är älskling på rhodos också, känns såklart skitjobbigt. men tror faktiskt det kan vara bra för ett förhållande att vara ifrån varandra lite då och då.

vad har då annars hänt senaste veckan osv?
- familjen har fått en liten bebisvovve, balder. han hämtas imorgonbitti & sedan är han vår. bilder utlovas!
- jag fyller 20 på fredag, jobbar dock natt så blir ingen utgång utan bara mys.
- kul i juli igår med johans familj. riktigt mysigt!
- vin & tjejsnack som avslutades på docken igårkväll.
- stranden när det åskade, underbar utsikt & sällskap.
- kvällsfika i allerum.
- massa jobb, har knappt varit på stranden alls detta året..
- fotbollsvm i åstorp
osv

vääldigt intressant, kan jag tänka mig? men nej,
bloggdesign nu och sedan skriva tills jag får kramp i fingrarna igen.
dock blir det ett kvällsdopp & kaffe först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback