shopping

mina nya älsklingar

dålig bild, men här är t-shirten från jack & jones jag skrev om.. kommer bli sjukt fin till slitna jeans, eller jeansshorts, hög toffs, solglasögon & converse i sommar/vår

grå tröja i pösig modell. riktigt fin på! dock inget å hänga i granen på denna bilden

vanlig svart tröja med puffpuff på axlarna

mörklila, lång, stickad klänning - skitsnygg faktiskt! 50 kr dessutom

ett av mina favvisköp. ny skinnjacka! kort, beigebrun, tajt, snesydd i knäppningen, "skrynklig" - helt perfekt

fin sommarklänning i knallig koralfärg

svart långklänning, satt så jävla snyggt! sommarkärlek

kass bild.. men en svart, sliten jeansjacka. snyyyggg

världens hetaste brillor

20 kr, funkar för det priset

dessa vita rosettsötnosarna + ett par svarta likadana blev mina för under 40 kr

brun paljettbikini

 

+ massa smink, hårsaker, hårfärg, tressemmeschampoo & balsam osv osv

 


Kommentarer
matilda säger:

vad nice ! :D massa fin-fina saker :)

2010-01-31 | 22:48:00
Bloggadress: http://fritzmatilda.blogg.se/
: nina nina nina säger:

vart köpte du de zebra färgade solglasögonen ? AS COOLA var dem .. hade velat ha liknande men i annat mönster kanske om de fanns ? :) kisskiss

2010-02-01 | 10:54:43
Bloggadress: http://www.ninamariwany.se
abber säger:

vart har du köpt den långa maxiklänningen :) vill ha en i vit såå mkt :)

2010-02-01 | 20:33:30
Bloggadress: http://aabber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback