this is the remix

godmorgon! äntligen är dessa hemska dagarna över. jag är helt död & försöker nu vända om dygnet för att jobba mellanskift nu i dagarna. måste ändå säga att jag har haft roligt dessa dagarna, men det är väl självklart med det skiftet?! lätt, utan tvekan det bästa skiftet som finns och funnits på donki. men, idag är jag ledig & dagen ska spenderas med först tjejerna - en fika & skitsnack. ikväll åker jag hem till älskling och sover där inatt, inte träffats på hela helgen så ska bli skönt! har ju 2 paradiseavsnitt att se fram emot ikväll också.. kan inte bli bättre!

denna låten spelade vi igår i bilen till personalmötet i julias bil på repeat. fått den heeelt på huet.

this is the remix, know what she's doin' - nu ska jag äta frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback