ta det lugnt.

Kändes inte alls kul imorse när jag skulle gå upp. Mådde sjukt illa & hade ont i magen. Gick iallafall till jobbet, men kräktes. Fick skjuts hem av Fia (tack ♥) och lade mig bums i sängen för att sova tills nu. Så himla segt att förlora 9 timmars jobb och pengar, men vad gör man? Får helt enkelt försöka ta något extrapass så det går jämt ut.

Nu har jag förflyttat mig från sängen till soffan & tänker inte göra speciellt mycket mer idag. Kanske, om jag orkar går jag en sväng med Ronja sen. Det är ju snö i Skåneland igen! Annars ska jag bara ta igen mig, fylla i lite papper, läsa lite papper, fundera & ladda inför resten av veckan. Nu ska jag ta mig en skål fil!

Saknar min fis också..

Förresten, är det någon som har avlagt något roligt nyårslöfte i år?! Mitt enda är colaförbud i veckorna & att följa mitt hjärta till punkt och pricka detta året, annars kommer jag inte komma någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback