så seriöst inlägg

Klassade ut alla på badmintonen (naaat). Ärligt talat så sög jag, rejält hårt dessutom. Men jag hade roligt iallafall! Efter det otroligt jobbiga träningspasset åkte jag & tjejerna till Max för att käka lite fettomat & snacka massa skitsnack. Sedan körde Julia mig till älskling där det nyss hade varit inbrott i grannens hus. Vi har bara tagit det lugnt, kollat på Lyxfällan (kry tjej? & kille?) nu mekkar han med sin systers mobil och jag tänkte nörda här lite.

Imorgon är det dags för 3 timmars jobb igen. Känns jättelönt. Hoppas på att få jobba över till 17, snaaabba casssh. Och eftersom jag har världens softetider men ändå jobbar typ varje dag i februari tänkte jag ta tag i mitt körkort nu. Japp, jag är taggad som fan & fort ska det gå! Medan Julia & Sandra gottar sig i thai ska jag nörda körkortet, alltså. Jag ska dessutom skriva ett perfekt CV nu i dagarna, det tar ju också sin lilla tid? Älskar att leka busy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback