NYÅRSAFTON.

nyår 2010 kunde inte blivit bättre! började med att ta bussen mot kemira som var försenad en aning, massa folk på den & fulla var dem. skrattade bara och försökte hänga med! gick av vid norrehed och mot festen/middagen. sprang runt & fulade oss ett tag innan maten serverades och vi krängde. var riktigt gott! sedan satt vi kvar och snackade och fler människor trillade in. efterrätt, snack, dans, dricka, fotografering, sång, blinkande glasögon, tutor och mycket mer hann vi med innan tolvslaget, som firades ute på gården med rakteter och cigarrer (bara jag som frös röven av mig?). Efter tolv fortsatte festen och fler människor kom och gick. vid 6 tiden deckade jag i soffan av trötthet. julia & sandra + ett gäng till fortsatte dricka, festa & dansa fram till 9 på morgonen då jag & fie blev sura så vi tog vårt pick och pack & åkte hem. haha! sjukaste var ändå när jag vaknade vid 07 och det var massa folk (som jag absolut inte känner) som stod och dansade i vardagsrummet. blev inte lite förvånad! dock var detta kompisar till julias lillasyster, som tur var. det första jag sa var dock "vafan, göm min väska!" hahahaha. ääe, jag tackar för ett underbart avslut på 2009 och en lika bra början på 2009. nu är det nya tag som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback