jag klagar inte.


Det är tur att man har världens bästa & galnaste vänner alltså! Var nyss och åt med Fie och Sandra på Mezo där jag fick höra massa smaskiga detaljer från igår. Ni är sjuka! Skrattar bara jag tänker på det. Blev en goood chai efter maten också. Nu är jag hemma igen och är lite ledsen för mitt hår är så jävla kort. Kan inte göra ett skit med det mer än att platta. Inte locka, inte fläta osv osv. Sjukt tråk! Men måste iallafall ha mitt eget hår ett tag nu, innan jag sätter i fejk igen.

Trots mitt hårproblem är jag ändå glad, har 2 saker jag har bestämt mig för till 90% inom det närmsta halvåret som hade känts så jävla bra om det blir så. Återkommer med mer info imorgonkväll då jag vet exakt!

Nu kommer snart min älskling hit så ska vi mysa lite med film & så. Börjar jobba 06 imorgonbitti & jobbar 56 timmar denna veckan. Men jag klagar icke, money money, cash baby.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback