fattig.

Varför är det när man är som fattigast man vill ha och behöver ha mest saker? Just nu är det miljooooner saker jag vill ha och behöver köpa men har inte ens råd att åka buss till och från jobbet. SÅÅ fattig är jag! Tur det är lön om en vecka. Jobbigt med mitt jobb är dock att man aldrig vet hur mkt lön man får, eftersom man jobbar olika mycket timmar per månad och inte riktigt har koll på hur mkt man jobbat. Hoppas dock på en feeet lön! Det första jag ska lägga pengar på (efter räkningar...) är mitt hår. Jag ska bara komma underfull med vad jag vill göra med det. För just nu är jag jäkligt trött på hur det ser ut. Kort, böjbart, ful lugg, ful färg. Går typ inte ens att platta det längre. Så nej, änring ska ske! Men hur? Jag älskar rött hår, men det krävs väldigt mycket produkter och färgningar för att hålla snyggt. Om jag ska behålla det röda ska jag iallafall bleka upp en del partier igen och färga hela håret rödare. Dock sliter det ju en del.. Annars är jag sugen på helt vanligt brunt hår, som jag hade när jag tog studenten. Eller mörk, mörk mörkbrunt, nästintill svart. Det är riktigt fint men passar bäst till långt hår & en snygg bränna. Annars är det mellanblont som gäller! Denna färgen är också snyggast till långt, svallande hår iofs. Har en vecka på mig att bestämma mig..


studenten, tog bara någon hårfärg för att slippa mitt blondie. helt vanlig brun färg!

för var jag på väg att bli blond. försökte iaf! på en del bilder ser det helt okej ut, men det är inte liiiite gult.
skulle försöka hitta bilder på alla hårfärger jag har haft men orkar inte leta.. ska fundera lite mer nu ...

Kommentarer
fanny säger:

shit vad snyggt det "blond" va!!! Kan dock ta lite tid i o med du är så röd. Men vafan emelie du passar fani alla hårfärger!!! Mörkt är grymmt, kör på det! ;) Gör det gärna om du vill! :)



Ang bikinin så är den från hemsidan ja. Har inte beställt då jag inte kollat upp om de funkar osv. Vill ha den som fan dock!

2010-01-20 | 09:28:28
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/
S A N D R A säger:

jag tkr du passar i de du har nu faktiskt :D men också i mörkbrunt tror ja hade passat dej (:

2010-01-20 | 21:11:34
Bloggadress: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback