dem senaste dagarna..

smart jag är, råkade precis skriva in 2010 som maxbud på tradera när jag skulle skriva 210 på ett linne. döda mig, typ? hoppas inte det går upp i väääldigt högt belopp bara..... arg.

iallafall. i torsdags blev det utgång! (som har lett till att jag har noll koll på vilken dag det är just nu?) först förfest hos mig, sedan cardinal, zoo & pl. blev en lyckad utgång, som alltid med mina snyggingar! var hemma 6 på morgonen men inte ett dugg trött eftersom jag jobbade natt dagarna innan och mina dygn var helt omställda.

i fredags umgicks jag med familj & älskling hemma bara. kollade tv, krängde, ni vet sånt man gör på myskvällar? var dessutom jäkligt bakis så myskväll passade perfekt.

idag, lördag, myste jag med älskling och kämpade med en äckligt grisig mensvärk hela morgonen. trodde verkligen jag skulle dö. efter många om och men gick jag med familjen en sväng till väla. en sväng blev till shopping, mat och ja, hela köret! fick med mig hem lite fina saker, bland annat en herr t-shirt från jack&jones som jag tänkte visa er imorgon. har handlat en del denna månaden redan så fotar allt imorgon efter jobbet + h&m paketet jag hämtade ut för ett tag sedan! blir det bra? :) efter väla kom tjejerna & hämtade mig så åkte vi och hälsade på fie på hennes jobb och väntade medan hon skulle stänga osv. sedan krängde vi på MAX och sade hejdå. fy sören vad jag kommer sakna er! men, det är bara 6 veckor och ni kommer ha the time of your life - så jag är bara glad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback