SHOPPING.

 


sonia rykiels kollektion. en svart, genomskinnlig tunika/klänning att ha skärp i midjan till

,
jeansshorts från lindex. to keep eller go, inte besämt mig ännu


väska från h&m (vet att nina köpt en likadan, men hade redan beställt min från hemsidan då.. hoppas det är okey! (: )


skanky bild. nya brills!


tröja från gina, 149. ska köpas i fler färger för jag älskar den redan!


ännu en bild på tröjan


baströja från h&m


coolaste shortsen!


med en pussmun på rumpan dessutom!

och sist men bäst - mina älskade skor! ♥


Kommentarer
: nina nina nina säger:

hahah ! awe , klart det är . . känn inte så :S har inte ensam rätt på någonting , eller jo simon :D haha ! den stickade koftan från gina är skit fin , fick den av mammi i alla hjärtans dag present , fick en aprikos färgad och sen en off white , finns de fler färger ? kiss kiss :)

2010-02-19 | 00:49:40
Bloggadress: http://www.ninamariwany.se
Anonym säger:

häftig piercing :) har också varit inne på att göra en sån. var gjorde du din? gjorde det ont? några komplikationer? :)

2010-02-22 | 02:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback