THESE WORDS ARE MY OWN.

äntligen är jag hemma! känns som att jag har jobbat hela dagen. & krängt hela dagen också. usch. det började bra på dagen med grov macka & ägg, gröt till frukost osv. sedan spårade det med nuggets, cheeseburgare, pommes, dipp & gräddbulle samt cola. hurra för mig liksom? bara för det ska klockan ställas på 9:00 imorgonbitti för en morgonpromenad innan frukost & dusch. kommer känna mig såå duktig om jag klarar det! & imorgon blir det soppa och medtagen mat till jobbet/sallad.

jobbet gick väl ganska bra? trots sjukanmälning & vääldigt sen rast så funkade det helt okey! stör mig dock på en del saker . . men eftersom man inte vet vem som läser här så håller jag tyst. fick vänta 1 timme på bussen efter jobbet också. nog nice.

min morgondag & mina mål för imorgon:
- upp 9 & gå en runda på cirka 45 minuter
- käka frukost, typ gröt?

- duscha håret & föna, platta osv
- plugga lite teori om jag pallar annars softa innan jobbet.
- käka soppa till lunch
- leta upp mitt högkostnadskort i panik!
- sola om jag hinner ?!?
- jobba 15:15-22:30
- mysa med älskling?

detaljerat & jätteintressant va?
dock en del att göra märkte jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback