TEST.

efter som jag aldrig ägt eller använt en primer förut så vet jag inte riktigt vad jag ska förvänta mig? men enligt förpackningen ska primern gör att sminket håller längre, man ser "jämnare" ut m.m. har testat primern en gång, snabbt imorse innan jag sminkade mig för jobbet & kunde direkt se skillnad att min hud blev lenare & jämnare. dock ett minus då den lätt gör huden torr. nu efter jobbet 7,5h senare är jag inte speciellt ojämn & sminket sitter fortfarande. så enligt mig håller den vad den lovar & jag ser fram emot att testa den lite mer!


nouba's puder skulle få min hy att se solbränd ut vilket den gjorde! den är inte matt så nu på vintern får man ta det lugnt med hur mycket man borstar på huden. jag valde att ta lite på näsan, käkbenen, hakan & pannan ovanpå mitt eget puder. detta pudret, precis som too faced's puder syns inte något fult puderlager på huden utan den smälter in fint med ansiktet. kommer absolut bli en favorit när våren tittar fram!

dior's mascara har jag ingenting negativt att säga om ännu. tycker nästan aldrig om mascaror i början, innan jag vänjt mig vid borsten osv. men denna var helt okey och tror man kommer kunna få riktigt långa ögonfransar i med den! återkommer med mer recension på mascaran när jag testat den mer!

denna primern fick jag med som test i ett "resformat" när jag köpte mina produkter från eleven.se (älskar att man får tester med!) och den ska tydligen reducera bort rynkor och åldrande. kanske inget jag behöver men roligt att prova på ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback