svullen mage

idag har jag ätit havregrynsgröt till frukost, soppa - fläskpannkaka & knäckebröd till middag och ska om en stund äta något litet till kvällsmat. Till detta har jag druckit vatten & mjölk vilket har lett till att jag inte har ett dugg svullen mage nu ikväll (som jag alltid brukat göra). Så härligt skönt, ärligt talat! Brukar aldrig skriva om mat osv i min blogg eftersom jag anser att alla människor behöver äta olika, vi har alla olika behov och lever olika liv. men nu tänker jag ändå tipsa er som har svullen mage på kvällarna som mig att sluta dricka läsk & äta mat med mycket fett i. det hjälper iallafall på mig!

när vi ändå är inne på ämnet fett så kollar jag just nu på outsiders som handlar om just fett. olika människor som har fettskräck osv. sjukt hur vissa människor tänker. en tjej är rädd för feta människor, hon kan inte se dem, inte åka buss samtidigt som dem eller nånting. herrejösses alltså.


Kommentarer
cicci säger:

hihi, tack själv ! jag bor i malmö och har gjort det i ett halvår ungefär. kommer från kalmar :)

2010-02-02 | 16:44:30
Bloggadress: http://ciccidahlgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback