STICKA UT UR MÄNGDEN.

har kommit på att för att får en blogg att bli riktigt stor idag så krävs det något väldigt speciellt. jag & älskling hade våra idéer idag & kanske man skulle våga satsa? jag menar, idag kan alla lägga in bilder på sin shopping från Gina Tricot & skriva om dem senaste hårprodukterna man använt. för att sticka ut gäller det att ha något speciellt, något som kanske stör folk? att provocera fungerar ju, det har vi stora exempel på. hur många stör sig inte på kissies dumma åsikter som hon ständigt slänger ur sig i bloggen? ändå läser 1 miljon människor den i veckan. hur sjukt? men hon är smart (och dum) som märker att det fungerar att ha 2 liv, ett man kan tjäna massor av pengar på & ett vanligt liv. för hon säger ju gång på gång att den hon är i bloggen bara är fejk, hon står inte ens för alla åsikterna. och ändå är vi där och kommenterar idiotiska kommentarer, stör oss och snackar skit så fort hon skriver något. att vi inte fattar liksom? nej, bloggvärlden är gigantisk idag & för att sticka ut behövs alltså något speciellt.

man kanske skulle börja fota sig i underkläder? dagens fast med underkläder? shoppa massa underkläder och sedan visa sina bloggare dem. hur många hade stört sig på det och snackat enormt mycket skit?! räck upp en hand! tror hela helsingborg hade vetat vad jag gjorde inom en vecka. men sen handlar det ju också om hur man vill bli igenkänd/känd. på ett bra & äkta sätt, eller på ett nedlåtande & fejk sätt? jag har iallafall bestämt mig för att berätta/skriva om precis vad jag känner för i min blogg. det kan bli riktigt roligt,  min tankar i ord - på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback