shortstypen

igårkäll innan jag somnade tänkte jag skriva att nu är det dags för mig att börja använda shorts. jag är verkligen ingen vinterlover om man tänker klädmässigt. det är kul några veckor, sedan suger det. är så trött på leggings just nu. kan vara det tråkigaste plagget (just för att det är så jääävla praktiskt) någonsin. usch. därför längtar jag efter shorts - ett av mina favoritplagg. men läste precis på hd att det ska komma 15 cm snö & kulingvindar imorgon igen.. så om shortsen åker på? mjaa, ser mörkt ut tyvärr. jag ska iallafall raka benen, smörja in dem ordentligt, sola, göra lite fotpeeling & måla naglarna idag. sedan tänkte jag börja dra i mina vår & sommarkläder som just nu ligger i lådor under sängen. klorina ett par jeans ljusare, göra min laxrosa miss sixty jeans till snygga shorts osv. så, ett, två tre nu sätter jag igång!


Kommentarer
Kajsa;) säger:

Sv; Tack så mycket. :D

2010-02-01 | 14:45:13
Bloggadress: http://kajseli.blogg.se/
: nina nina nina säger:

svar : tack för svaret :D

2010-02-01 | 17:11:27
Bloggadress: http://www.ninamariwany.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback