MIN LEDIGA HELG.

hej. är egentligen alldeles för trött för att uppdatera. sovit 4h inatt & varit igång hela dagen. känns verkligen nu. i fredags hade vi massa mys hemma här hos pappa. i lördags hade jag skjukligt ont i magen hela dagen, kunde inte röra mig men fick panik när jag låg still. men det gick över framåt eftermiddagen så då åkte jag & fisen å solade. sjäälvklart fick vi punktering på bilen också. men det fixade vi enkelt ;)

åt & fixade mig och befann mig hos fie vid halv 8 för förfest & annat smaskigt! fick skjuts ner i stan & känns som vi var överallt? stinesen, shakespeare, tapaz, på väg till pl & cardinal. hade riktigt roligt & fulade oss med vakterna till klockan var långt över 5. fick skjuts hem efter ett gaaalet taxibesök för att värma oss.

idag, söndag har jag & familjen varit på centersyd. fick med mig hem ett par skor & en keps. ja, jag tycker kepsar är snyggt! bilder kommer.

nu tänkte jag lägga mig & dö lite till. jobb imorgon & jag är inte sugen. så jäkla mycket bättre att vara ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback