MÅL MED DAGEN.

när man jobbar så som jag gör, väldigt oregelbundet & i perioder blir det lätt att man fördriver dagarna med att inte göra nånting alls innan jobbet. exempelvis idag, börjar kvart över 3 och hade behövt göra massa saker innan jobbet. gå ut & gå i solen, läsa körteori, fixa min garderob, skriva på min "artikel" jag håller på med osv. men eftersom man bara har 1-3 timmar ledigt innan det är dags att gå till bussen blir det att man inte gör någonting. tänkte styra upp detta och planera mina dagar lite mer. mål med dagen, typ? så att man iallafall hinner göra nånting vettigt mer än att jobba.

mina mål för idag blir:
- läsa lite körteori
- skriva lite på artikeln, om jag hinner
- göra ve mig
- jobba 7 h






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback