lödde

nyss hemkommen från lödde med fisen. blev en väska, 2 tröjor, en klocka, bikini, nagellack & ett skärp rikare. har kommit underfull med att jag älskar new yorker väldigt mycket. hoppas dock inte det kommer hit, är så billigt så hela helsingborg springer ju absolut runt i samma kläder då. gina blir new yorker, typ. ska tvinga med mig älskling dit så fort jag kan! fanns nämligen ett par jogging/mys byxor jag gärna vill ha samt lite annat smått & gott. vill ni se bilder på dagens köp? klart ni vill! det kommer alldeles straaaaaaax.


Kommentarer
sofiie säger:

underfund* inte underfull!

2010-02-03 | 23:46:36
Kajsa Stiernström säger:

New Yorker är så jäkla nice. Håller med dig, hoppas det inte kommer till Helsingborg.

2010-02-04 | 08:56:48
Bloggadress: http://kajseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback